1402-11-07 07:38
247
0
88526
با ارائه بیش از یکصد راهکار عملیاتی؛

برای کاهش جرایم فضای مجازی تصمیم‌گیری شد

دادستان نظامی گلستان از برگزاری کمیسیون پیشگیری از وقوع جرائم فضای مجازی نیروهای مسلح استان با ارائه بیش از یکصد راهکار عملیاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، یزدان سالخورده امروز در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم نوپدید فضای مجازی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرائم فضای مجازی نیروهای مسلح استان در ۲۰ جلسه و با ارائه بیش از یکصد راهکار به صورت کاملا دقیق در سال جاری اجرا شده است.

وی افزود: برگزاری این جلسات علاوه بر افزایش همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در دستیابی به اهداف پیشگیری از وقوع جرم موثر بوده است.

سالخورده تاکید کرد: سازمان قضایی استان در هر کمیسیون یکی از راهکارهای پیشگیری از وقع جرائم نو پدید فضای مجازی را با استفاده از ظرفیت قضات سازمان و فرماندهان نظامی پس از بومی سازی و ارزیابی آسیب‌های فضای مجازی به مرحله اجرا در آورده است.

وی؛ ابلاغ دستورالعمل‌های واصله در خصوص رعایت اصل حیطه بندی، تهیه دستورالعمل اجرایی در خصوص چگونگی استفاده کارکنان نیروهای مسلح از فضای مجازی، آموزش‌های مکرر قوانین و مجازات‌های اینترنتی، ترغیب خانواده کارکنان به استفاده از شبکه‌های پیام رسان داخلی را از جمله این راه کارها برشمرد.

دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم نو پدید فضای مجازی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح، مسئولان سازمان قضایی استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و روسای ارگان‌های نظارتی نیروهای مسلح گلستان برگزار شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.